Henrik Jørgensen

Folketingskandidat

Jeg spiller golf med familie og venner. Står på ski når tiden tillader det. Tager gerne på rejser og oplever verdenen samm en med familien. Spiller rock musik når nogen gider spille, - er forholdsvis habil guitarist. Nyder god mad og et glas rødvin når lejligheden byder sig. Nyder mine børn og fire børnebørn. Går gerne på loppemarkeder, - man kan altid gøre en god handel. Dyrker fitness og motion, fordi det er nødvendigt og sundt.

Mærkesager

sundhedsvæsen

Regeringens sundhedsudspil betyder flere læger, sygeplejersker, akutbiler, topmoderne sundhedshuse og ret til 2 dage på barselshotel eller sygehus. Alt sammen noget der medvirker til at rykke sundhedsvæsenet tættere på borgeren.

Udlændingepolitik

Sidst Mette Frederiksen var i regering lempede hun udlændingepolitikken 45 gange. Socialdemokraterne går til valg på at lempe udlændingepolitikken igen, ligesom resten af rød blok vil. Det er den forkerte vej at gå. Danmark har brug for en fast og fair udlændingepolitik Vi har brug for udlændinge, bl.a. fordi vi mangler arbejdskraft. Vi skal have styr på indvandringen på en ordentlig, ansvarlig og menneskelig måde.

mangler overskrift

mangler tekst